Popularne posty

Współtwórcy

Obsługiwane przez usługę Blogger.
piątek, 5 lipca 2013
Dzisiaj sobie normalnie gram na Moviestarplanet, a tu nagle jakiś chłopak o loginie " Wielka dupa333 " do mnie pisze ,, Hej laska ''. Najlepiej napiszę wam cały dialog xd.
- Hej laska.
- Dobrze sie czujesz czy nie za bardzo?
- Lepiej niż myślisz kocie ( Jak to przeczytałam spadłam z krzesła ;* )
- Podać ci numer do psychiatry?
- Nie trzeba bejbe.
- Masz rację, dla ciebie to nawet do psychiatryka za późno.
- Walczysz jak dzielny lew! ( Znowu spadłam z krzesła ;* )
- A ty walczysz jak śledź w brzuchu wieloryba ;D
- Ty klocku! ( Po raz kolejny spadłam z krzesła ;* )
- Sam jesteś klocek >.<'
- Jest czyli jednak mnie lubisz!
- Nie ogarniam :*
- Mi chodziło o takiego ekskluzywnego klocka :3 No weź odpisz wreszcie! ( 5 minut potem )
- Haahhahhahhahahahhahahahahahha xd
I tak zakończyła się nasza bardzo ambitna rozmowa. Już nie pierwszy raz do mnie takie coś pisze.
Po godzinie, tak wiem siedze długo na Msp bo mi się nudzi ale do rzeczy. Na statusie pisze jakiś chłopak z 14 levelem że szuka dziewczyny. No to ja dla jaj piszę że mogę być jego, chciałam mu dać jakąś tam nadzieję na zdobycie dziewczyny xd. Dobra napiszę nasza całą rozmowę:
- Widziałam że szukasz dziewczyny, a wiesz ja mogę być twoja C:
- Hehe ja wolę chłopców.
- Hehe to był żart, mam chłopaka -.-'
- No ja myślę ;D
- Twój login o tym mówi xd
To kolejna ambitna rozmowa, z bardzo ambitną osobą. To chyba na tyle, ale mam nadzieję że to starczyło by wam udowodnić że na Moviestarplanet nie ma normalnych osób, no tam 50% może normalnych, a drugie 50% to nienormalne osoby xd.
Teraz pokażę wam ich profile:



Jak widać NeBeSkl13 znalazł tego jedynego, a Wielka dupa333 pozostała sama :3

1 komentarz:

  1. Wercix, proszę o napisanie do mnie na msp suniaczek^ To pilne!!!!

    OdpowiedzUsuń