Popularne posty

Współtwórcy

Obsługiwane przez usługę Blogger.
czwartek, 4 lipca 2013
Jak zwykle w czwartek na Moviestarplanet pojawił się nowy konkurs noszący nazwę ,, Hollywood Teens ''.
Ogólnie konkurs bardzo mi się podoba, ale mam znów te " ale ". Kolejny konkurs, w którym ładne ubrania są dla vip, a brzydkie dla członków bez vip. Z ostatniego konkursu bardzo spodobała mi się jena sukienka, która oczywiście była dla vip, a jak narazie nie jestem członkiem vip. W tym konkursie jest tak samo, bardzo podoba mi się jedna sukienka, ale nie mogę jej mieć bo jest dla vip. Animacje ogólnie są spoko, zupełnie tak jak tło i rzeczy. Na Moviestarplanet oprócz konkursu zmieniło się na fajne, letnie i zachęcające do gry mówiące o wakacjach główne tło, którego zdjęcie zamieszczone jest niżej ;* Co do oferty vip w której zagościły nowe rzeczy, nie mam żadnego ale bo rzeczy naprawdę mi się podobają xd. No to chyba będę kończyła tego posta tylko jeszcze pokażę wam zdjęcia z nowego konkursu, i wogle nowych rzeczy:







1 komentarz:

  1. Hej Wera, masz super bloga. Sory że z anonimowego ale nie mam konta, Amelka :3

    OdpowiedzUsuń